Scott chce vlastné topánky: kúpil Garmont

4. januára 2013

Firma Scott chce osviežiť portfólio svojich zimných produktov. Už dnes ponúka lyže, okuliare, rukavice, oblečenie, batohy (vrátane Snowpulse)… Čo jej chýba? Predsa lyžiarky!

Firma Scott chce osviežiť portfólio svojich zimných produktov. Už dnes ponúka lyže, okuliare, rukavice, oblečenie, batohy (vrátane Snowpulse)… Čo jej chýba? Predsa lyžiarky!

Spoločnosť zainvestovala a kúpila firmu Garmont, ktorú v našich podmienkach pozná snáď každý. Firma sa špecializuje na backcountry lyžiarky, pričom vyrába aj niektoré freeridové modely.

Prechod z bike biznisu k lyžiam?

Globálne tržby Scottu sú okolo 450 miliónov eur, pričom skoro 70-percent z nich tvorí bicyklový biznis. Okolo 25-percent tržieb tvorí zima a lyže. Podľa marketingového manažéra Scottu pre americký trh by mala firma viac diverzifikovať produkty.

„V nasledujúcich 10-tich rokoch chceme zvýšiť podiel lyžiarskych  produktov na 30-40-percent všetkých tržieb, pričom expanziu čakáme aj na bajkovom trhu,“ povedal Adam Green pre portál skiingbiznis.com.

Firma by sa chcela dobre etablovať a ponúkať produkty počas celého roka. Vo freeride segmente má obrovskú konkurenciu, napríklad severoamerický Black Diamond In., ktorý je jedničkou na trhu.

Lyžiarske topánky pod značkou Scott?

Výrobu lyžiarok plánujú Američania ponechať v Taliansku. Taliani majú všeobecne s výrobou topánok dobré skúsenosti. Scottu by mala pomôcť práve väčšia diverzifikácia produktov medzi svojimi predajcami.

Ako budú lyžiarky vyzerať. Garmont vyrába kvalitné topánky. Od Scottu si firma sľubuje nové myšlienky (a najmä nové trhy či maloobchodné americké kontakty). Myslíte, že vstup „bikovej“ firmy lyžiarskeho biznisu so všetkými svojimi prvkami sa oplatí a príde k osvieženiu produkcie? Čo sa týka lyží, na Scottoch jazdia aj niektorí dobrí freerideri v našej oblasti. Možno časom budú obúvať aj lyžiarky Garmont/Scott – čo sa dosiaľ zdalo ako nemožné.

Zdroj: skiingbiznis.com

1/1
Zavrieť reklamu