Ušité pre majstrov: 4F je novým partnerom Slovenského olympijského a športového výboru
Na Hrách XXXII. olympiády v Tokiu bude slovenský tím prvýkrát vystupovať v športovom oblečení pripravenom tímom dizajnérov a technológov značky 4F. Ide o ďalšiu spoluprácu značky so slovenským športom. Od roku 2018 4F oblieka už aj reprezentačný tím Slovenského zväzu biatlonu.
Partnerstvo medzi Slovenským olympijským a športovým výborom (SOŠV) a značkou 4F zahŕňa prípravu oblečenia pre športovcov, trénerov a ostatných členov našej výpravy na Hrách XXXII. olympiády v Tokiu ako aj nasledujúcich XXIV. zimných olympijských hrách v Pekingu a na podujatiach ako olympijské hry mládeže, EYOF, Svetové plážové hry ANOV, či Európske hry.
Slovenský olympijský a športový výbor je v poradí siedmy národný olympijský výbor, s ktorým poľská značka spolupracuje. Okrem našej olympijskej reprezentácie 4F oblieka aj športovcov z Chorvátska, Grécka, Lotyšska, Macedónska, Poľska a Srbska.
„Spolupráca so Slovenským olympijským výborom je veľkou udalosťou pre značku 4F. Pripravili sme spolu kolekciu, ktorá vyhovuje potrebám olympionikov a ich trénerov. Som na tento projekt hrdý a dúfam, že oblečenie osloví nielen športovcov, ale aj ich fanúšikov. Podpísaná zmluva je dôležitým krokom pre celú spoločnosť. V roku 2016 sme otvorili prvú predajňu 4F na Slovensku a odvtedy postupne rozširujeme naše zastúpenie na slovenskom trhu,“ hovorí Igor Klaja, prezident OTCF S.A.
Ako spoľahlivo ochránite v tomto období svoje kĺby pri bicyklovaní?
„Som presvedčený, že naše partnerstvo so spoločnosťou 4F ocenia predovšetkým športovci, ktorí budú nositeľmi nového funkčného oblečenia, spĺňajúceho aj tie najnáročnejšie kritériá.
V prvej kolekcii, ktorá sa zrodila z tohto partnerstva, sa predstavia naši mladí športovci už vo februári na zimnom Európskom olympijskom festivale mládeže (EYOF) v Sarajeve. Dôležitosť tejto spolupráce umocní aj pripravovaná a dlho očakávaná kolekcia pre náš olympijský tím na Hry XXXII. olympiády, ktoré sa uskutočnia v Tokiu v roku 2020.
Táto dizajnovo veľmi zaujímavá kolekcia inšpirovaná históriou, folklórom a tradíciami typickými pre Slovensko je postavená na modrotlači ako ústrednom prvku, ktorým bude kolekcia obohatená. Nadväzujeme tak na ľudový prvok tzv. čičmianskeho vzoru, typického pre jeden konkrétny región Slovenska, avšak myšlienku transformácie prvkov ľudovej kultúry do športového oblečenia ešte rozširujeme na modrotlač, ktorá je typická nielen pre jeden región, ale pre Slovensko ako také,” hovorí Anton Siekel, prezident SOŠV.
Oblečenie inšpirované národnými farbami
Slovenský olympijský a športový výbor sa podieľa na celom procese vytvárania kolekcie, ktorá je dynamická, plná moderných technológií a využívajúca najkvalitnejšie materiály.
Prioritou pri navrhovaní odevov je maximálny komfort športovcov a zachovanie estetiky v súlade s národnými farbami. Kolekcia bude vyrobená z priedušnej a rýchlo vysychajúcej tkaniny, aby sa športovci cítili pohodlne, bez ohľadu na to, či sa pripravujú na štart, alebo odpočívajú.
Škála farebných odtieňov je založená na farbách slovenskej vlajky, teda na kombinácii modrej, bielej a červenej farby. Okrem toho, v olympijskej kolekcii vyniknú aj tradičné slovenské symboly. Vďaka kombinácii moderných a jednoduchých, ale funkčných tvarov so živými a silnými farbami, je kolekcia nielen jednotná ale aj nadčasová.
5 lyžiarskych stredísk, v ktorých zažijete nezabudnuteľnú zimu na Horehroní.
Prvé predajne 4F na Slovensku boli otvorené v Poprade a Žiline v roku 2016. V súčasnosti má 4F šesť vlastných predajní a v roku 2019 plánuje otvoriť ďalšie, vrátane predajne v Bratislave.
Adresy predajní 4F na Slovensku:
- Poprad, Forum Poprad
- Banská Bystrica, Europa SC
- Košice, Atrium Optima Košice
- Žilina, Shopping Center Mirage
- Nitra, Centro Nitra
- Martin, Tulip Center Martin
Exkluzívne predstavenie novej kolekcie športového oblečenia značky 4F pre sezónu jar-leto 2019 v Bratislave.OTCF je poľská spoločnosť, ktorá vznikla z vášne pre šport. Špecializuje sa na vývoj, výrobu a predaj športového oblečenia a príslušenstva pre amatérov a profesionálov. Portfólio spoločnosti zahŕňa značky 4F a Outhorn, rovnako ako predajne multibrandu 4Faces.
Cieľom OTCF je spojiť kompetencie a technológie športu so svetom štýlu a módy. Vďaka odhodlaniu svojich zamestnancov je spoločnosť schopná vytvárať produkty pre olympijské tímy, profesionálnych športovcov, ale aj amatérov a nadšencov fyzickej aktivity.
Stratégiou OTCF je neustály vývoj. Preto spoločnosť zlepšuje svoju ponuku a pripravuje nové projekty. Spoločnosť taktiež začala expanziu na zahraničné trhy.
Viac informácií nájdete na www.otcf.pl
Čarovná zima v regióne Murau-Kreischberg
Kontakt s médiami:
Dália Hagarová, Grape PR, s.r.o.
dalia.hagarova@grapepr.sk
+421 907 297 039