Koláčik na desiatu: A prečo nie?

Andrea Šírová, @fit.and.rea

Andrea Šírová je výživová poradkyňa, ktorá pomáha ľuďom schudnúť, ale nevyhýba sa ani sladkému. Na Instagrame a na Facebooku nájdete jej zdravé koláčiky, na ktorých si (samozrejme s mierou!) môžete zamaškrtiť, aj keď rátate kalórie. Verí, že chudnúť sa dá zdravo a zároveň chutne.

Jar je zvyčajne obdobie, keď sa začína aj detoxikovať…

V zdravej výžive niečo ako detoxikácia neexistuje. Naše telo sa detoxikuje samo, na to máme orgány. Určite je fajn vynechať fajčenie, pitie alkoholu, príjem spracovaných potravín, sladkostí plných cukru, prípadne sladených nápojov, ale väčšinou sa za pojmom detox skrýva len marketing, ako z ľudí vylákať peniaze za nezmyselné produkty alebo redukčné kúry s alarmujúco nízkym kalorickým príjmom, ktorý ohrozuje zdravie.

Všetci dnes ale túžime po štíhlosti a existuje toľko možností… Ako nenaletieť?

Ak niekto propaguje špeciálnu diétu alebo zázračný, unikátny produkt, ktorý vyrieši problém s kilami navyše, buďte obozretní. Vyhnite sa revolučným metódam, rozhasia vám metabolizmus a zoštíhlia len vašu peňaženku.

Andrea Šírová, @fit.and.rea
Andrea obľubuje aj cestnú cyklistiku. Foto: Archív A.Š.

Dá sa schudnúť aj bez cvičenia?

Áno, dá, ale hýbať by ste sa mali toľko, koľko vám len zdravie dovolí. Ak máte málo pohybu, chudnutie je oveľa pomalšie. V prvom rade odporúčam chôdzu. Na Instagrame pravidelne organizujem krokové výzvy, pri ktorých sa navzájom motivujeme prejsť aspoň 70 000 krokov za týždeň. A v druhom rade odporúčam akýkoľvek šport, ktorý vás baví, pretože len tak pri ňom zotrváte.

Dokonalé spojenie @fit.and.rea + Barebells

Andrea spolupracuje s Barebells už vyše štyroch rokov. Proteínové tyčinky a Milkshaky Barebells pravidelne používala pri pečení už predtým a občas ich zdieľala na Instagrame, ktorý mal vtedy len zhruba 4 000 followerov. Značka oslovila sympatickú brunetku, pretože sa jej zapáčili zdravé recepty jej krásnych fit koláčikov. A ako sa človek stane ambasádorom nejakej značky? „Každá značka má iné preferencie a je dôležité, aby sa s ňou influencer vedel stotožniť. Musí to byť produkt, ktorý by ste si aj bežne bez zaváhania kúpili, alebo ho používali. Ak o tom nie ste presvedčení, je to na propagácii veľmi vidieť.”


Text: Alexandra Kárperová
Foto: @fit.and.rea

4/4
Zavrieť reklamu