Chcete začať s prerušovaným pôstom? Máme pre vás päť tipov, ako prežiť svoj prvý pôst

15. septembra 2023
Prerušovaný pôst

Ak už nechcete skúsať ďalšie diéty a nechcete si rátať kalórie, možno by ste mohli vyskúšať tzv. intermittent fasting (prerušovaný pôst). V tomto článku vám prinášame päť tipov, ako prežiť ten úplne prvý.

1. Pite veľa vody

Ak budete dobre hydratovaní, obdobie pôstu bude oveľa jednoduchšie.

2. Postite sa cez noc

Naplánujte si pôst na čas, ktorý prespíte. Osem hodín bez jedla bude bezbolestne za vami.

3. Zmeňte myslenie

Predstavte si pôst ako prestávku v jedení, nie ako obdobie nedostatku.

4. Začnite, keď toho máte veľa

Aj keď to môže znieť nelogicky, najlepšie je začať s pôstom vtedy, keď máte najviac práce, a nie keď sedíte na gauči a neviete, čo s načatým dňom.

5. Choďte do posilňovne

Spojenie prerušovaného hladovania s pravidelným cvičením vám pomôže dosiahnuť lepšie výsledky. Ideálny je silový tréning celého tela dvakrát alebo trikrát týždenne.


Text: RELAX
Foto: Shutterstock

1/1
Zavrieť reklamu